15
okt

0
Backoffice Support

Backoffice Support

Is uw backoffice up to date?

Is uw backoffice zo ingericht dat u voldoet aan alle actuele wet- en regelgeving? En is deze daarnaast ook nog eens optimaal ingericht voor een zo laag mogelijke kostprijs? Heeft de backoffice-afdeling hiervoor de juiste kennis in huis? Als u niet volmondig ‘ja’ kunt antwoorden op beide vragen, dan is onze helpdesk-service Backoffice Support een goede oplossing.

Online support / helpdesk
Door de groeiende vraag naar support hebben wij een online support/helpdesk ingericht. Bij deze helpdesk kunt u terecht voor alle vragen op gebied van wetgeving, verzuim, kostprijs, administratieve inrichting en andere backoffice gerelateerde onderwerpen die te maken hebben met de flexbranche. Daarnaast komen we eenmaal per jaar langs om alles door te lichten en neemt u deel aan een bijeenkomst met specialisten om te worden bijgepraat. Zo bent u er als uitzendbureau zeker van dat de backoffice goed ingericht en up to date is.

Wat kunt u van ons verwachten?

  • Wij zijn permanent beschikbaar voor korte vragen (die telefonisch of per mail kunnen worden afgehandeld).
  • 1x per jaar krijgt u een 1 op 1 advies om de inrichting van jouw backoffice door te nemen.
  • 1x per jaar gratis deelname aan eindejaars seminar.
  • Gratis editie van het boek ‘Ondernemen in Flex’ zodra er een nieuwe versie uitkomt.

Kosten

De kosten bedragen een vast bedrag per maand, afhankelijk van de grootte van de onderneming.
Het abonnement geldt tot wederopzegging van een van de partijen met een opzeggingstermijn van 1 maand.

Wilt u ook niet meer blijven zitten met vragen of onduidelijkheden op het gebied van flex?
Vraag dan dan nu ons abonnement Backoffice Support aan via onderstaand formulier.

Heeft u nog vragen, bel 023-8700113 of stuur een mail naar info@professionalsinflex.nl

Ontvang onze nieuwsbrief

* indicates required